Pages

Monday 30 January 2012

LADY DRIVER


 Whats up dear readers, today entri yang aku nak tulis ni pasal pemandu wanita or dalam lingua franca nye di sebut Lady Driver.

     Most of the point here are about habit sorang awek or mom or yang sewaktu dengan nya bila dorang bawa kereta. Semua yang aku akan tulis ni adalah "research" yang telah aku buat ke atas motherku and sisterku and awek awek yang berada di sekeliling.

    Apa yang dapat aku perhatikan perempuan ni bila drive dorang tak konsisten and macam takut takut whether nak tukar lane or when is the right time to overtake. Sum time ke kiri ke kanan dan membuatkan kami kaum Adam terseksa berada di belakang.


    For example there's a time aku tengah drive dekat highway, time syok layan speeding tiba tiba ada cerita seram dekat depan aku. Hantu tu bawa satria neo betul betul punya cermat dan berhemat sekali. Yang buat benda tu jadi seram ialah hantu tu bawa kereta dekat lane kanan. Korang boleh bayang time tengah speed tiba tiba kena buat emergency break memang maharaja lawak betul hantu tu. So bila aku overtake rupanya hantu tu adalah seorang amoi berambut blonde so aku pun faham. Perempuan.

 
 


    Part yang paling bezt dan awsem bila dorang nak parking. For an experienced woman this is nothing but for sum girls these annoyed them the most. Especially when the space is like whatta hell rite girls? This happen to my sister bila dia nak park kereta. Kadang kadang aku pun boleh naik angin tengok dia park kereta. Kejap senget la, tak bezt la and macam macam lagi alasan dia.

    Lagi satu korang jangan ingat yang kaum hawa ni hanya hebat bila drive slow motion but dorang pun boleh jadi awsem when it comes to fast&furious. Dia punya speeding kalah Vin Diesel and Paul Walker. Teori dia senang saja, SEMAKIN NERVOUS drive SEMAKIN LAJU la dia punya acceleration. Sama la macam motherku yang tersayang bila tengah speed kalau korang tak percaya come be my guest and sit right next to my mom when she's driving then you'll know what it feels like to be in a F1 race. Sorry mom.

Ending,
 
    For guys kita ni pun sum time ada slack juga bila drive but we indeed are the bezt when it comes to driving than gurls rite?

No comments:

Post a Comment