Pages

Tuesday 22 November 2011

FINAL EXAM SWITCH OFF, PROUD TO BE MALAYSIAN

Helo readers, akhirnya aku punya final for first sem ni da sampai ke fullstop pun. So lepas ni nak get ready kena blah from hostel sebelum dihalau and kena hantar cadar, kunci bagai kat pihak management hostel balik.Selama 4 bulan menetap di building hostel yang nampak macam haunted ni da macam macam pengalaman aku dapat daripada member-ing, lepak-ing, study-ing sampailah ke seram-ing.Rasa sedih menyedihi pulak nak tinggal kan tempat ni but rules are rules ayte?


Di sebalik kisah sedih yang tak sedih ni terselit satu story yang memang bezt lagi awsem lazt night.Every single person in South East Asia know that WE ARE THE CHAMPION ! First time aku tengok bola rasa macam nak sakit jantung bila masuk time penalty tu.Korang bayangkan kitorang semua tengok bola kat bilik tv yang muat muat je pastu Fakri pulak buat suspens yang tak berapa nak awsem, habis satu bilik bermaki makian sama la dengan aku dok jampi menjampi kalah Titus Bonai yang tak habis habis nak touch n go jaring gol Malaysia.


Pape pun terima kasih buat wira wira negara semalam coz berjaya membuatkan aku and the entire Malaysia bangga dengan team bola Malaysia.Jasa korang amat kami hargai dan diharap kejayaan ni tak stop kat sini saja.

selama-nya, selama-nya, selama-nya HARIMAU MALAYA !

No comments:

Post a Comment