Pages

Tuesday 13 November 2012

ASSALAMUALAIKUM




Hello dear readers yang di sayangi sekalian , sudah sekian lama kita tidak bersua yea . Firstly aku nak minta maaf sebab dah agak lama aku tak meng-update blog ini .


Sudah lebih kurang beberaban bulan jugaklah aku tak post apa apa entri untuk korang . Sorry ye bro bro and sis sis sekalian alam , sejak akhir akhir ni aku teramatlah busybody and banyak betul blind date dengan assignment , test , quiz bagai sampai berhabuk , kudis , kuman semua melekat kat blog kesayangan aku ni .



Sebelum ni adalah juga tergerak hati aku nak post entri baru but masa tak bagi permission untuk aku update . Dan finally aku gagahkan juga diri ini usha and transform apa yang patut at blog ni . Sebaik saja aku buka blog aku ni , PHEW ! Bersepah sepah semua entri yang lepas sampaikan playlist yang aku guna before this pun sudah expired . Dengan itu aku sertakan playlist baru aku yang kat bawah tu , with songs yang agak menjiwangkan jiwa korang .


After this aku akan cuba and try sehabis mungkin untuk merajinkan diri update blog ni secara regular . Untuk post post yang akan datang kemungkinan topic yang bakal menjadi pilihan aku adalah pasal cerita cerita hantu . And kalau tetiba mood jiwang aku sampai maybe akan ku post entri berkaitan love story mory yang menjadi kegilaan gadis gadis kat luar sana .


Awrite , that's all je kot . Diharap lepas ni korang rajin rajin la open blog ni yea . Aku blah dulu ! Assalamualaikum , adios , cherios , weegees !



No comments:

Post a Comment